Oberjoch am 12.01.13; Amole ebas gonz onderes

Hier sind viele Winterberichte von Forums-Usern über viele verschiedene Skigebiete zu finden. Die Winterberichte sind meistens mit Informationen und Bildern und zeigen die aktuelle Schneesituation vor Ort.
Benutzeravatar
Schleppliftfan
6er Gondelbahn
6er Gondelbahn
Beiträge: 235
Registriert: 07.12.2009, 17:16
Wohnort: Unterjoch/Allgäu

Oberjoch am 12.01.13; Amole ebas gonz onderes

Beitragvon Schleppliftfan » 13.01.2013, 13:21

:!: Hinweis: :!: Dieser Bericht ist im Oberallgäuer Dialekt geschrieben, bei Unklarheiten bitte an mich wenden

I hon b'r uifach mol denkt, an Bericht im Dialekt zum schriebe, öu weil's güed zum Jo basst. Mol lüege wer des alls verstohd ;)

Was es zum sage git:

Hiweag:
Üfs jo in 10min.

Ruckweag:
Genüu glich wie d' Hiweag

S' Weatr
Reacht kolt abr gonz güed; Temperatür bei -7°

Was war alls offa:
Eingle alls bis üf a bar Abfahrta

Was war güed:
:D Schine Lifte
:D A güeta Schnea
:D it viel loas

Was war it güed:
:( Eingle nix

A bar Fotos:

Bild
I dr frieh am Wiedhag, nix loas, so mag I des :D

Bild
Im linke Lift

Bild
Oschthang, mit a bizzle Nuischnea kähl zum fahre

Bild
Wiedr nüf

Bild
Die ondere Pischde, 30cm Duifschnea, war uifach diege

Bild
Nüf glüeged, i war d' zwait

Bild
Nocha gings num züm Grenzwies

Bild
Kiehgünd wescht, ging gonz güed weil no it all zu viel loas war

Bild
Nomml nüf, am afong isch nur d' linke lift gloffe

Bild
Kiehgünd oscht, dunda wared so a baar damische ünderländlar und hend d' halbe pischde gschperrt

Bild
Nocha ging es d' grenzwiesa ra, die gingend öu gonz güed ünd do war öu nix loas

Bild
Nocha wiedr im Wiedhag, jetzad sind biede gloffe

Bild
ieber d' Wieberabfahrt gings num züm idealhang

Bild
Dinna, an deana drei kluine Lift war huit viel loas

Bild
Im Zubringar, a reacht nuia Doppelmayr

Bild
Im Schwondelift, do isch es allad urig

Bild
Nomml im idealhang, ibern Wiedhag gings nomml züm Grenzwies num

Bild
do löufed jetzt öu biede Lift

Viele Grüße,
Tobi
Zuletzt geändert von Schleppliftfan am 13.01.2013, 14:42, insgesamt 1-mal geändert.

Benutzeravatar
TW
Moderator
Beiträge: 1989
Registriert: 05.08.2007, 10:16
Wohnort: Fulda
Kontaktdaten:

Re: Oberjoch am 12.01.13; Der etwas andere Bericht

Beitragvon TW » 13.01.2013, 13:43

Griaß di Tobi, I hon dei Bericht echt gnossa, au wenns Wettr vielleicht et so ganz passt hot. Des Obrallgäuerisch due I scho vrstanda, bloss schwätza kah is (no?) it so guat, drum muess I etz amol auf Obrschwäbisch ausweicha.
Obrjoch isch scho a cools Skigebietle, vielleicht schaff is au in dem Winter no do na, in die nächschte Jahre aber sichr.
I hon fascht alles vrstande, bloß no zwoi Froaga:

zum Jo basst

Jo= S'Oberjoch?
kähl=cool?

Ond des muaß natiarlich au emmr sei, iabr Ondrländr zom läschtra :lol: Des macht mr aber au glaub iabrall wos a Obr ond Ondrland hot, egal ob Obrschwoaba, Obrallgäu, Obrbayra, Vorarlbergr odr Tiroler Obrland :D

Kiehgünd oscht, dunda wared so a baar damische ünderländlar und hend d' halbe pischde gschperrt

Bloß etz dät i amol gern wissa wo bei dir etz es Ondrland aafangt, isch des scho in Kempta odr ehr Augschburg? In Obrschwoaba goht des eigatlich scho fascht i Biabarach los, abr dr klassische Ondrländer isch natiarlich dr Stuagater... :mrgreen:

Gruaß,
Tobi

PS: Dr Titel basst et zom Bericht! I däät den au no em Dialekt macha ;)

Benutzeravatar
Schleppliftfan
6er Gondelbahn
6er Gondelbahn
Beiträge: 235
Registriert: 07.12.2009, 17:16
Wohnort: Unterjoch/Allgäu

Re: Oberjoch am 12.01.13; Der etwas andere Bericht

Beitragvon Schleppliftfan » 13.01.2013, 14:41

Griasde TW,

Mit em Jo muin i es Oberjoch ünd mit kähl eabe cool, so wie du des gset hoch
Fir mi focht es Ünderlond schu ab Kempte a, liegt abr wahrscheinlich öu do dra, dass i bigott a Oberallgaiar bi, fir uinan vu Pfronde odr Sulzberg ghert wahrscheinlich alls hinter kempde öu no züm Oberlond, aber i ünd öu viele ondre findet, dass hinter kempde schluss mit em Oberlond isch. A baar Oldinggeassene muinet sogar, dass es Oberlond schu hinder Sünthof üfhert, aber des find i a bizzle ibertriebe :D Zu d' schobe saget mir öu gern Schwobeseckel oder öu Londblog, aber des isch a wing freach :wink:

Schine Sunndag no,
Tobi

Benutzeravatar
TW
Moderator
Beiträge: 1989
Registriert: 05.08.2007, 10:16
Wohnort: Fulda
Kontaktdaten:

Re: Oberjoch am 12.01.13; Der etwas andere Bericht

Beitragvon TW » 13.01.2013, 15:15

Schleppliftfan hat geschrieben:Griasde TW,

Mit em Jo muin i es Oberjoch ünd mit kähl eabe cool, so wie du des gset hoch
Fir mi focht es Ünderlond schu ab Kempte a, liegt abr wahrscheinlich öu do dra, dass i bigott a Oberallgaiar bi, fir uinan vu Pfronde odr Sulzberg ghert wahrscheinlich alls hinter kempde öu no züm Oberlond, aber i ünd öu viele ondre findet, dass hinter kempde schluss mit em Oberlond isch. A baar Oldinggeassene muinet sogar, dass es Oberlond schu hinder Sünthof üfhert, aber des find i a bizzle ibertriebe :D Zu d' schobe saget mir öu gern Schwobeseckel oder öu Londblog, aber des isch a wing freach :wink:

Schine Sunndag no,
Tobi

I woiß, die Landesgrenze isch halt doch au in die Köpf vo die Leit... In Wuze (Bad Wurzach) stoht au nie ebbes in dr Zeitung was in Memmenga bassiert, bloß vo Raveschburg, au wenn beides gleich weit weg isch ;) Weil Memmemga isch ja scho Bayern ond da hond mir erschtmol nix mit zom due. Wär au komisch wenns anderschtrum anderscht wär.
Abr Wuze isch immrhin em Allgäu, Waldsee (ond Raveschburg) scho nemme :P

Gruaß,
Tobi

Benutzeravatar
Chris
Admin
Beiträge: 3287
Registriert: 26.10.2006, 20:03
Wohnort: Dorfen
Kontaktdaten:

Re: Oberjoch am 12.01.13; Amole ebas gonz onderes

Beitragvon Chris » 13.01.2013, 18:25

Danke für die Fotos vom Oberjoch!

Aber bitte in Zukunft wieder in deutsch. Das macht einfach keinen Spass, sowas zu lesen. Und Dialekt zu lesen ist wesentlich schwerer, als ihn zu verstehen, wenn er gesprochen wird.

Aber sonst natürlich weiter so mit den schönen Berichten, Tobi. Ich finde es immer wieder schön, dass du Skitage von Gebieten zeigst, die nicht so bekannt sind, und interessante Lifte aufweisen.

Grüße
Chris
www.skilift-info.de
Skilifttechnik im Detail

Bild

Winter210
Pendelbahn
Pendelbahn
Beiträge: 476
Registriert: 18.08.2011, 17:34
Wohnort: Hessen

Re: Oberjoch am 12.01.13; Amole ebas gonz onderes

Beitragvon Winter210 » 13.01.2013, 19:51

Interessanter Bericht, hat mir sehr gefallen.
Und ich finde das Schreiben im Dialekt eine schöne Abwechslung... macht Spaß, das Geschriebene zu Verstehen, sofern möglich ;)


Das meiste hab ich verstanden, obwohl ich Nordhesse bin, wo vermehrt Hochdeutsch gesprochen wird :D


Aber was heißt:
Nüf glüeged, i war d' zwait
???


Sagt mal, redest du häufiger in diesem Dialekt oder versuchst du´s eher im Deutsch?
Und wie schreibst schneller (Deutsch oder Dialekt) ?
Mit freundlichen Grüßen
Jannik

Benutzeravatar
Schleppliftfan
6er Gondelbahn
6er Gondelbahn
Beiträge: 235
Registriert: 07.12.2009, 17:16
Wohnort: Unterjoch/Allgäu

Re: Oberjoch am 12.01.13; Amole ebas gonz onderes

Beitragvon Schleppliftfan » 13.01.2013, 20:03

Jawoll, war nur mal ein kurzer Gag, weil es eben sowas noch nicht all zu oft gab, in Zukunft schreibe ich natürlich wieder ganz normales Deutsch :D
Nüf glüeged, i war d' zwait bedeutet Blick hochwerts, ich war der zweite weil eben nur einer vor mir sich im Tiefschnee runterwühlte. Schreiben tu ich hochdeutsch schneller, aber reden tu ich immer nur Dialekt, weil mir Hochdeutsch reden sehr schwer fällt, meine Muttersprache ist halt Allgäuerisch :wink:

Viele Grüße,
Tobi


Zurück zu „Winterberichte“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 7 Gäste